F.A.Q.
Dubbi? Domande?
Consulta le domande che trovi sotto, spesso le risposte ai tuoi dubbi si trovano a portata di click.
Se non trovi la risposta che cerchi, scrivici utilizzando il seguente form.
Wat zijn de openingstijden van de receptie?
In het hoogseizoen is de receptie geopend van 8:00 uur tot 22:00 uur, in het laagseizoen van 8:00 uur tot 20:00 uur.
Is het mogelijk om in te checken na sluitingstijd van de receptie?
Ja, ook als de receptie gesloten is, is er 's nachts een nachtwaker die u naar uw accommodatie kan brengen. Neem bij vertragingen altijd contact op met de receptie.
Is het mogelijk om de camping 's nachts te betreden en te verlaten?
De slagbomen zijn gesloten van 00:00 uur tot 07.00 uur; de toegang is echter te voet toegestaan (met de campingpas). Het is mogelijk om de auto te parkeren op de parkeerplaats voor de slagboom.
Wat zijn de openingstijden van de kassa?
De kassa is elke dag geopend van 8.00 uur tot 20.00 uur.
Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?
Het is mogelijk om contant te betalen, met pinpas, met creditcard (Mastercard of Visa) of met EC-Maestro behalve American Express. Cheques niet geaccepteerd.
Hoe laat moet ik de camping verlaten?
Accommodaties voor 9:00 uur
Staanplaatsen voor 12:00 uur
Hoe laat kunnen we aankomen?
Toegang tot de faciliteit is gegarandeerd:
Staanplaatsen vanaf 12:00 uur
Woonruimten vanaf 15:00 uur
Is het mogelijk om 's middags te vertrekken zonder extra kosten?
Voor alle gasten die op een staanplaats verblijven zullen moeten uitchecken voor 12.00 uur, bij uitchecken na deze tijd worden de kosten van één nacht / dag in rekening gebracht.
Voor gasten die in een accommodatie verblijven is het mogelijk om de auto op de beschikbare parkeerplaatsen te parkeren en de gehele dag nog op de camping door te brengen (zonder extra kosten).
Is er een minimumaantal nachten om te boeken?
Ja, het minimumverblijf varieert per type staanplaats/accommodatie.
Staanplaats minimum verblijf:
- Standaard Staanplaats: 7 nachten
- Top Staanplaats: 14 nachten / 7 nachten (in het laagseizoen)
- Top Lago Staanplaats: 14 nachten
Minimum verblijf accommodatie:
- Mobile home: 7 nachten van zaterdag tot zaterdag (hoogseizoen); 3 nachten (laagseizoen)
- Cocotent: 4 nachten (hoogseizoen); 2 nachten (laagseizoen)
Hoe kan ik een prijsopgave aanvragen en de beschikbaarheid controleren?
U kunt de beschikbaarheid en prijzen controleren door een e-mail te sturen naar info@fossalta.com of rechtstreeks vanaf de website door hier te klikken: https://servizi.sgssoftware.com/Booking/disponibilita/fossalta/it
Is het mogelijk om een bepaald aantal staanplaatsen / accommodaties of twee nabijgelegen staanplaatsen / accommodaties te boeken?
We boeken geen specifieke nummers of zones (u kunt uw voorkeur aangeven, we zullen proberen u indien mogelijk tevreden te stellen, maar we kunnen niets garanderen).
Wat is bij de prijs van de staanplaats inbegrepen?
Standaard staanplaats:
- Een camper, een auto + caravan of een auto + tent
- 6 AMP stroom
- Services: camperservice (voor het laden en lossen van water), WiFi, animatie-activiteiten (indien aanwezig), toegang tot zwembaden en sportvelden.
Top Staanplaatsen en Top Lago Staanplaatsen:
- Een camper, een auto + caravan of een auto + tent
- 10 AMP stroom
- Wateraansluiting en afvoer direct op de staanplaats.
- Services (* zie standaard staanplaats)
Hoeveel ampère is er beschikbaar?
Elke groep die een standaard staanplaats bezet heeft recht op een stopcontact van 6 ampère, terwijl de groep die Top- of Top Lago Staanplaats bezet, een stopcontact van 10 ampère heeft. Het is niet mogelijk om tegen betaling het aantal ampère te verhogen.
Hoe groot zijn de staanplaatsen?
Alle staanplaatsen hebben een schaduwrijk en afgebakend gebied tussen 80 en 100 m², dat geschikt is voor campers, caravans en grote tenten.
Is er airconditioning / verwarming in de accommodaties?
Ja, de accommodaties hebben airconditioning met verwarmings- en koelsystemen.
Wat is bij de prijs van een verblijf in een accommodatie inbegrepen?
Bij de prijs is inbegrepen: BTW, eindschoonmaak bij een verblijf van 4 nachten of meer, verbruik, servies, parkeerplaats voor één auto, WiFi, gebruik van de zwembaden, animatie (indien beschikbaar), speeltuin en sportvelden.
Zijn er beddengoed en handdoeken?
Beddengoed en handdoeken zijn niet bij de prijs inbegrepen. Het is mogelijk om bij de receptie beddengoed te huren.
Welke diensten biedt de camping?
De camping biedt een restaurant, bars, supermarkt, strand, zwembad, speeltuin, animatie en sportfaciliteiten (voetbal, volleybal, tennis, tafeltennis). Ook is er een Infopoint voor activiteiten zoals rondleidingen, boottochten, pretparken en nog veel meer.
Kan ik fietsen huren?
Ja, het is mogelijk om ze te huren bij het Infopoint (gedurende de periode dat ze open zijn).
In het laagseizoen is het mogelijk om contact op te nemen met een externe verhuurder.
Zijn douches tegen betaling?
Nee. De warme / koude douches op de camping zijn gratis. Het is niet nodig om muntjes in te werpen voor gebruik. Gezond verstand is vereist om waterverspilling tegen te gaan.
Is er internetverbinding? Tegen betaling?
Wi-Fi is gratis en beschikbaar op de hele camping.
Moet afval worden gescheiden?
Ja, dit is verplicht. Er is een afvalscheidingszone aanwezig op de camping. Zijn er wasmachines beschikbaar? Ja, in elke sanitaire voorziening op de camping is een ruimte met wasmachines en drogers. Is er een geldautomaat op de camping? Ja. Bij de receptie vindt u een geldautomaat.
Is een badmuts verplicht?
Nee.
Wat zijn de openingstijden van het zwembad?
De openingstijden van het zwembad zijn afhankelijk van het seizoen: in het laagseizoen (van april tot half mei) is het zwembad geopend van 10:00 uur tot 19:00 uur; in het middenseizoen (half mei, juni, eind september) van 9:30 uur tot 19:00 uur; in het hoogseizoen (Pinksteren, juli, augustus) van 10:00 uur tot 19:00 uur. De directie behoudt zich echter het recht voor om deze tijden aan te passen naar het weer, het aantal gasten en andere factoren.
Is het zwembad verwarmd?
Nee.
In welke periode is de animatie beschikbaar?
De animatie is beschikbaar van eind mei tot half september
Welke taal spreekt de animatie?
Camping Fossalta heeft een internationaal team met kennis van ten minste 2 talen naast de moedertaal.
Zijn animatie-activiteiten gratis?
Ja.
Is er een restaurant op de camping?
Ja, er is een restaurant/pizzeria, een bar en een supermarkt.
Wat zijn de openingstijden?
De s
upermarkt is in het hoogseizoen dagelijks geopend van 07:00 uur tot 19:30 uur. Het restaurant opent om 07:30. De sluitingstijd hangt af van het aantal aanwezige personen maar normaalgesproken niet voor 22:00 uur.
Bieden jullie halfpension of volpension?
Op dit moment bieden wij deze dienst niet.
Kan ik op de camping een koelkast huren?
Het is mogelijk om een koelkast te huren bij een extern bedrijf
Welk type stekker is vereist voor de elektriciteitspaal? Hoe ver is de elektriciteitspaal van de staanplaats verwijderd?
Alleen en exclusief het model van de Europese EEG. De elektriciteitspalen bevinden zich vaak direct in de buurt van de staanplaatsen, om zeker te zijn wordt een kabel van 20 meter aanbevolen.
Is het mogelijk om een adapter voor de blauwe stopcontacten (EEG-norm) te kopen of te huren om ze op de elektriciteitspaal aan te sluiten?
Het is niet mogelijk om een adapter te huren, deze kan gekocht worden in de campingsupermarkt.
Kunnen minderjarigen zonder begeleiding op de camping verblijven?
Nee, alle minderjarigen moeten worden vergezeld door een volwassene.
Zijn honden toegestaan? Kun je overal heen?
Fossalta is huisdiervriendelijk, honden hebben bijna overal toegang behalve tot het zwembad en in de accommodaties. Honden mogen het strand op 200 meter van de ingang van de camping betreden.
U vindt onze regels voor vreedzaam samenleven op onze website.
Kun je op de camping barbecueën?
Het gebruik van een barbecue is toegstaan wanneer er zich wordt gehouden aan de brandveiligheidsnormen en in overeenstemming met buren. Het personeel heeft het recht de barbecue te doven mocht het gevaarlijk achten.
Om veiligheidsredenen is het overal op de camping verboden om open vuur aan te steken.